Vikend v Angliji ali Najboljši fantje so že poročeni (ok, razen dveh)

Ta vikend sva preživela v Angliji na poroki najinega dobrega prijatelja bajkerja Roba. Poroka je bila 15 km iz mesteca Milton Keynes in ker je Rob že kakšno leto hudo bolan, je bilo vse skupaj z obredom, večerjo, žurom in prenočevanjem na enem mestu – v telem srčkanem podeželskem hotelčku: http://www.cockhotel-stonystratford.com/ Sobe so ble mini in kjut, s težkim hrastovim pohištvom, v vogalu pa kofi mašina in na steni lcd tv. Razgled na ‘glavno’ cesto je bil … ammmm … podeželski. Pomirjujoč.

Torej … Ko sva v petek pozno popoldne pristala, sva prevzela rentacar in jo s pomočjo gps-a mahnila v neznano. Šefe se je odlično držal z vožnjo po napačni strani (saj res, katera stran je že napačna?). Najin garmin naju je do cilja vodil po najmanjših podeželskih cestah, kar jih obstaja, čez številne slikovite mini vasice. Čez eno uro in pol vožnje – okrog desetih zvečer sva prispela do hotela, kjer so na dvorišču že sedeli prvi žurerji. (slika je od naslednjega jutra, ko so vsi še spali, edino midva, k sva bolj nervozne sorte, sva že srebala kofe na soncu)

Družba je bila nenormalno pisana, Islandci (slednji so res hecni, zunaj je bilo zvečer 6 stopinj, oni pa vsi v šlapcah, punce pa v minikah), Južnoafričani, Nizozemci, Avstralci, Belgijci, celo nekaj Angležev in midva. :D Pivo je teklo v potokih od petka (do nedelje zjutraj), tako da sva jo v soboto dopoldne po visokokaloričnem ‘english breakfastu’ (yummy slanina) mahnila na daljši sprehod po megli. Po kakšni uri ali dveh pešačenja se je razsvetlilo in potem je bilo sonce in prov fajn toplo. Potem je bila poroka (nevesta, Islandka Anna, s potetoviranimi rokami in rdečimi lasmi, je bila prov luštna v nežni beli obleki na naramnice) z obilico odurne hrane (o torti rajši ne bom zgubljala besed, ker to zame ni torta) in zanič vina, tako da smo večinoma ostajali pri pivu. Zraven smo glodali jagode. Hecno, poroka (obred in pogostitev) je bila v prvem nadstropju tega mini hotela, kjer smo spali, po pijačo smo hodili dol (po strmih in ozkih stopnicah) v hišni pub, lulat pa kr v naše hotelske sobe :D (tako da smo si mimogrede lahko še malo odpočili).

Zabava je trajala do jutra, najbolj zabavna pa sta Robova starša (in od mame sestra). Stara sta čez osemdeset let in sta si čist podobna. Pa ful navihana. Tolk črnega humorja na kupu, kot so ga imeli na zalogi ti trije, pa že dolgo ne. Men so solze kr lile iz oči. Ta star ful spremlja South park in je skos skakal izza vogalov in s kriki ‘Timmay’ strašil enga otročka. Ne moreš verjet. Da ne izgubljam besed o tem, kako (sicer hodi s palico) nese cel pladenj pirov (pint). Berglo kar odloži v kot in jo mahne za šank. :D

Še nekaj utrinkov:

Tihožitje: Njegova noga, moja noga in ptičji drek

Timmaaaay garaža

Kavica v postelji (/me blushes)

Najin rentacar

Wicked!

Jutri pa novim dogodivščinam naproti. Za en teden na sejem. V nedeljo pa via LA-Vegas-San Francisco in ko se vrnem, se bom, sem si obljubila, malo umirila in se zresnila in postala resna gospa in vse, kar paše zraven.

12 odgovorov to “Vikend v Angliji ali Najboljši fantje so že poročeni (ok, razen dveh)”

1. buba švabe komentira:

Timmmaaay!!! :D

2. ninamalina komentira:

ooooo jaz bi tud šla v Cock Hotel :D

3. Fetalij W. Tyschew komentira:

sliši se kot huda žurka… mislim, vajin izlet, ne zgolj izlet v hotel s pomenljivim nazivom… :D

4. sadie007 komentira:

jah, Rob je rekel, da hotela ‘Cunt’ žal ni najdel … :D Timmmaaaay!!

5. pet-in-g-seks komentira:

uhh, komaj čakam las vegas in frisco poročila …

6. sadie007 komentira:

seks: se bom potrudila po najboljših močeh :D

7. cycoboodah komentira:

timmay?

8. london komentira:

Vidim, da si spoznala “real side of England” :) namesto globalnega Londona! Lp

9. Jazzy komentira:

zanimivo sadie in cock, tebi se zmer neki tazga zgodi :)

10. herr doktor komentira:

ne pa ne boš…

11. irena komentira:

jst bi tuuuuuuud! :P

in moja malenkost tudi že pričakuje poročila iz amejrike. :)

12. teoo komentira:

sejdi in cock, to vedno paše skupej:) …dobro, da tam niso meli še kake frulice:D

Vi ste prijavljen za komentiranje.