Gut vajbrešn

Tale vikend je bil eden najlepših, pa se še nisem točno odločila zakaj. Vse, kar se je dogajalo – sploh nič posebnega, vse je tako pasalo skupaj, da je kar drselo iz enega lepega filinga v drugega, brez pavze. To mam rada. Če je dobro, je pavza nepotrebna. :cool:

V petek zvečer sta prišla na obisk braco in Oti s tamalim, ki je, mimogrede, že orng dec, in smo sedeli na takrat že prijetno ohlajeni terasi, skriti za visokimi bambusi. Šefe je pekel toaste z dišečim zašinkom in natakal bevande, komarjev (tisti hip) niti opazili nismo, večer se je utapljal v bliskanju in grmenju brez neurja, večer je bil brezčasen.

V soboto zjutraj sva jo mahnila na tržnico. Kot je ugotavljal že ‘ne moj’ šefe, so cene astronomske, ampak tržnico imam v sebi od malega. Z brati smo komaj shodili, že so nas vsako soboto ob pol osmih gnali na trg. Nama je to zdaj bolj ‘izlet’. Kreneva od doma lepo peš, se malo sprehodiva, koga srečava, nazaj grede šibneva na kofe. Poseben filing je sedet na kavi s polno malho breskev, borovnic, stročjega fižola, ta mehke solate, rib in svežega kruha. Res te ima, da bi stekel do doma in se najedel vsega. Ampak je treba počasi in tud v tem je čar. Celo pot nazaj je grmelo ko hudič in s strahom sva pogledovala v nebo. Ulilo se je ravno, ko sva stopila domov in umaknila žehto z balkona. Winners. Dež je za hip ohladil dan in šla sem še malo do naših, na kofe in svež štrudel. Popoldne se je šefe ukvarjal z moškimi opravki. Ogromno staro omaro iz kabineta je bilo potrebno spraznit in preselit v klet (in jo tam spet sestavit). In ker večina vrat in stranic ni šla v lift, je bilo treba vse peš. Še dobro, da sva v prvem štuku. Ogromno ene krame se nabere in v resnici lep kabinet je mimogrede postal super ropotarnica. Res, neverjetno. In če bi imela še en kabinet, bi bilo vsega še več. Pa je škoda, ker sobica je luštna in bo še kako prišla prav. Ker je bil dec priden, jaz pa zadovoljna, sem ga povabila na pivce oz. dva v Le petita, ki je glede na lep soboten večer prav presunljivo sameval.

Nedelja je bila spet dan za razvajanje in dobro hrano. Po obilnem zajtrku, ki med vikendi obvezno vsebuje tud zmešana jajčka, po zlikani žehti in pospravljanju, sva šla na kosilo tokrat v Staro mačko. Vidim, da se je tud Irenca smukala nekje v bližini. Jedla sva samo predjed (jst odlične gambere na rukoli s parmezanom), za sladico pa sadno krostato (sva se zezala, če bi eno prostato). Prima lahko poletno kosilo je bilo. Stara mačka ima za te vroče dneve fajn lego, sploh tisti krak, ki sega v ozko uličico za Mačkom, kjer sva sedela midva. Senca in hlad starih hiš ter občasen rahel veterc so bili zadosten razlog, da sva kar visela in uživala.

Potem sem za kakšno urco ugasnila. V varnem zavetju luksuzne (beri: klimatsko ohlajene) Bond’s haciende sem si mirno nabrala novih moči za popoldanski štrudel s sladoledom. In malo kasneje še za borovnice in breskve. :oops: In potem še za večerjo. Oh, kako smo potem brcali. :D

Lep vikend je bil, res. Idealen za lep začetek tedna, ki bo prinesel moj rojstni dan. :cool:

5 odgovorov to “Gut vajbrešn”

1. chef komentira:

Pišuka, enak okus imava, edino Le Petit je za moj okus bolj zajtrkovalno-kofetkarska kot pa pirovska destinacija :) Ampak OK, tudi jaz sem tam enkrat spil ene tri šnopse… V soboto sem bil pa tam na kofetu in na cajtengu.

2. sadie007 komentira:

ma jst sem bla tud po dolgem času tam na pirčku, mi bolj paše za kofe … ampak sva imela namen it v Penjasa, pa nama je spotoma zmanjkalo energije :oops:

ja … mava podoben okus … si že skor ‘moj’ šefe :lol:

3. irena komentira:

uf, jst bi zdele eno sadno prostato … :oops:

sem bila res v bližini, ja, samo pri tisti množici ljudi te nikoli ne bi videla, ker me je preveč strah, kdo me bo pohodil in kdaj si bom sladoled zvrnila na balkonček :oops:

sam zardevam danes, ts ts ts

4. chef komentira:

Porkamadona!

5. vesna komentira:

sem za brezčasne večere! :)

mljask gamberi na rukoli… zdej sem pa ob almost midnight lačnaaaaaaaaaa :evil:

Vi ste prijavljen za komentiranje.